Is het mogelijk een e.dentifier te verbeteren?

Voor internet bankieren heb ik zo'n e.dentifier, maar heel vaak tijdens het intypen van mijn pincode valt hij uit. Soms moet ik het 10 keer proberen voor ik eindelijk kan inloggen. Kun je het contact verbeteren? Of iets doen om dit te verhelpen?

Toegevoegd na 14 minuten:
Dit is al mijn 2e en beide hebben het niet lang aangehouden. Dit is ook mijn 3e pas dus daar zal het ook niet aan liggen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Heel voorzichtig los maken schoonmaken en een nieuwe batterij er inddoen en dan weer dicht maken ,leuk klusje maar wees voorzichtig ,maar het moet lukken ,er is bij kassa op de tv een uitzending geweest hoe het ging.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Inleveren bij je bank en een nieuwe vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik jou was zou ik gewoon een nieuwe vragen. Dat lijkt mij de simpelste en beste oplossing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na de toelichting op de vraag (tweede reactie onder de vraag), begrijp ik dat /al/ die apparaatjes e-dentifiers heten.

In dat geval sluit ik me aan bij de teneur van de overige antwoorden: het apparaatje is kennelijk defect, dus de beste oplossing is: ga naar je bank, lever het in als zijnde defect, en vraag een vervanger.

Het kan echter zijn dat de bank je daar een bedrag voor in rekening brengt, zeker als het probleem er eerst niet was en nu wel.

Als dat zo is, moet je voor jezelf afwegen of je die € 10 (of zo) wilt betalen, of je liever ergert aan het steeds uitvallen van je apparaatje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou in elk geval teruggaan het kan zowel aan de pas als aan het apparaat liggen.
ik weet niet waar je je pas in bewaard maar vuil maakt het soms lastig
maar dat lijkt me sterk toch ?
gewoon een andere vragen en als je pas oud en versleten is kan je misschien een nieuwe aanvragen
kost wel wat denk ik
capthavoc