is verwijderde mail nog terug te vinden.

Als je een mail schrijft in bijvoorbeeld gmail of hotmail en je verstuurd hem naar jezelf of slaat het op in concepten en verwijdert het is het dan nog ergens terug te vinden of zijn er nog sporen van.

Toegevoegd na 9 minuten:
en als je het nog verwijderd uit prullenbak of uit verwijderd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.2K

Het beste antwoord

Het is bij gmail en hotmail niet mogelijk de mail terug te halen als je de mail hebt verwijderd uit de map verwijderde items. Zelfs niet als je en verzoek doet bij de bedrijven(spreek uit eigen ervaring)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij Gmail zit die verwijderde mail in de Prullenbak en bij Hotmail in de map Verwijderd. In beide gevallen kun je de mail daar nog weer uit halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de mail naar jezelf stuurt zou hij bij verzonden moeten staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een mailtje verstuurd dan staat deze bij verzonden,heb je deze al verwijderd bij verzonden dan staat hij bij verwijderd.
Heb je de mail bij verwijderd ook verwijderd,dan kun je de mail niet meer terug vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan staat hij nog in de map 'Verwijderd'
Als je hem daar ook uit hebt verwijderd, kan je hem nooit meer terugvinden
Zo is dat iig bij Hotmail, ik weet niet hoe dat zit bij GMail
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij gmail en hotmail hebben ze alle twee een eigen prullenbak bij gmail is het prullenbak en hotmail verwijderd en anders kan je even in concepten kijken of verstuurd