Bij de meeste van deze programma's kan je ook andere sociale netwerken toevoegen, zoals facebook, twitter, msn, yahoo, hyves enz, enz...

Als je android hebt, kan je de volgende (populaire en bekende) versies downloaden via de market:

- ebuddy
- nimbuzz
- msn mercury free
- KakaoTalk
- Meebo IM
- IMO chat
en nog véél meer
https://market.android.com/search?q=msn&so=1&c=apps

Als je géén android hebt, ga je naar www.getjar.com en daar kan je bijna dezelfde programma's downloaden:

Agile Messenger for Android
GoogleTalk,...
eBuddy Messenger
Friendplay Premium Android
i-Messenger
imo instant messenger
IMPlus All in One Messenger
MyMSN Messenger
Nimbuzz
RockeTalk
Bet2Go Mobile Sports Betting Download for FREE
http://tinyurl.com/6dlm775

Toegevoegd na 58 seconden:
Je moet bij allebei wel éérst aangeven wat voor soort telefoon je hebt, zodat je zeker weet dat ie geinstalleerd kan worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kan in je browser google open en dan naar ebuddy werkt gebruik het zelf ook

Toegevoegd na 48 seconden:
en ebuddy werkt op elke mobiel en provider mits je kan internetten op je mobiel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of maak eerst een gratis eBuddy account aan, dan kun je MSN, Hyves, Facebook enz tegelijk gebruiken met eBuddy;
http://web.ebuddy.com/?createid=true
dat ligt er aan, als je een android hebt kun je hem via de market downloaden. een iphone is bijna hetzelfde. zoniet, probeer dan de website van ebuddy. als je niks kunt downloaden kun je in ieder geval via de website zelf op msn!