Kun je in google ook zoeken op delen van woorden?

zo ja: hoe?
zo nee: met welke zoekmachine wel?
(ik kan het zelf niet vinden in de help-functie..)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
6.1K

Het beste antwoord

Met wildcards

http://www.googleguide.com/wildcard_operator.html

Het kan bijv. met een *

"Google * my life"

hiermee vindt je google changed my life maar ook google killed my life

Toegevoegd na 5 minuten:
Volgens mij je trouwens op deze manier alleen een woord weglaten en vervangen door een *

Maar als ik zo verder kijk kun je volgens mij niet een deel van een woord weglaten.

Many search engines let you substitute asterisks for single letters within search phrases, so you could search for "heat*" and find "heated," "heating," and "heats." Google does not support this. However, Google automatically does something very similar each time you search.

Toegevoegd na 15 minuten:
Wolfram Alpha kan het deels, maar is niet echt een zoekmachine: http://www.wolframalpha.com/input/?i=d__r
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

http://www.google.com/search?hl=en&q=three+%2F+two&aq=f&oq=&aqi=g9g-s1

zo deelt hij 2 woorden met een uitkomst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja. Gewoon intypen. Stel je zoekt een fiets, maar weet niet of je nu fiets of fietz schrijft. Dan voer je in fiet* en google zoekt alles dat begint met fiet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uhm.. niet als ik het doe:
http://www.google.nl/search?rlz=1C1GGLS_en-USNL293NL304&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=fiet*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bizar... ik krijg dit als uitvoer: #
OV-fiets, de makkelijke huurfiets voor het laatste stukje van de reis.
Huurfiets voor het openbaar vervoer. Waar en hoe te huren.
www.ov-fiets.nl/ - In cache - Vergelijkbaar
#
familiefiet - Familie Fiet
Welkom op de stamboompagina's van het geslacht Fiet. Op deze pagina's kunt u informatie vinden over het geslacht Fiet en de daaraan gekoppelde familienamen. ...
familiefiet.googlepages.com/ - In cache - Vergelijkbaar
#
van Sint Fiet
huisarts van sint fiet is wegens vakantie afwezig. ... óók een fijne vakantie. en behouden thuiskomst. dokter jeu van sint fiet ...
vansintfiet.praktijkinfo.nl/ - In cache - Vergelijkbaar
#
Happytown Optiekzaak - Optiekwinkel - Optiek - Opticien :: Fiet ...
Fiet Optiek voor een goed advies op het gebied van oogmode.
happytown.nl/ArnhemFiet/fiet_optiek2.htm - In cache - Vergelijkbaar
#
Giant Bicycles | Ride life, ride Giant | Nederland
Giant Bicycles | Welkom op de Giant homepage, hier kan u alles over Giant fietsen, dealers, en nieuws vinden.
Fietsen - Hybrid - Road - Mountain
www.giant-bicycles.com/nl-nl/ - In cache - Vergelijkbaar
#
Profile `de Fietsspecialist` - Homepage
Informatie over assortiment, speciale acties en overzicht van de winkels.
Collectie - Aanbiedingen - Tweedehandsfietsen
www.profiledefietsspecialist.nl/ - In cache - Vergelijkbaar
#
Fiets- en wandelbeurs, Amsterdam RAI
Amsterdam RAI 27 en 28 februari 2010. DE FIETS- EN WANDELBEURS VOOR VAKANTIE EN RECREATIE.
www.fietsenwandelbeurs.nl/ - In cache - Vergelijkbaar
#
0 fietsen
U heeft gekozen: Type cursus:Fietsen. confort. niveau. Er zijn geen resultaten gevonden voor uw zoekopdracht. Niveau en comfort uitleg, sluit venster ...
www.snp.nl/reizen/fietsen - In cache - Vergelijkbaar
#
Marktplaats - Fietsen en Brommers
Voor goedkope gebruikte fietsen gaat u naar Fietspunt B.V.. Zie omschrijving ... SPORT FIETS Kopen? De Grootste en Goedkoopste van Benelux! Zie omschrijving ...