Gazopa is dood. Kent iemand een vervanger?

http://gazopa.com/
Werd gebruikt om similar plaatjes te vinden. Met Google Images Search wil me dat voor geen meter lukken. Ook kan je niet je eigen plaatjes uploaden daar om gelijkende plaatjes te zoeken.
Kent iemand een online vervanger van Gazopa?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
GazoPa geeft dit adres op. .contact@GazoPa.com Misschien dat je daar wat wijzer wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.gazopa.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze geven zelf al aan dat ze de service dood hebben verklaard. Hun mailen zal dus geen zin hebben :).

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Een afbeelding uploaden Klik op images.google.com op het camerapictogram en selecteer vervolgens 'Een afbeelding uploaden.' Selecteer de afbeelding die u wilt gebruiken om uw zoekopdracht te starten." Er verschijnt helemaal geen camera-pictogram als ik naar die site ga.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.google.com/imghp?hl=nl&tab=wi Via deze url misschien wel? In Chrome zie ik namelijk wel het camerapictogram.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chrome gebruik ik niet vanwege de Google spionage. 1. Firefox: geeft na een irritante captcha te hebben moeten intikken een error, waarbij de zoek-knop veranderd naar: '2. IE: 'Internet Explorer cannot display the webpage' na een plaatje te hebben geupload.
3 en 4. Opera en Arora: fotocamera verschijnt niet.
5. Iron: fotocamera verschijnt niet, maar je kan er WEL klikken nu ik weet waar ie staat. Bij 't uploaden volgt er geen statusweergave, en reageert Iron idioot lang niet meer. Waarschijnlijk vastgelopen (bij 't DOWNloaden van een bestand loopt Iron ook vast).
6. Safari: net als bij Safari. Kortom...
Ik wil Gazopa terug!!
:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6. Safari: net als bij Iron.
Bedoel je een website zoals http://www.tineye.com/ ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, daar kan je geen similar plaatjes zoeken, alleen plaatjes die een IDENTIEK gedeelte hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooooh, ik snap het eindelijk. Sorry voor het nutteloze antwoord.
Nog enkele voorbeelden:

- BYO Image Search (dat is de eerste link hieronder)

- Macroglossa duurt even, maar komt wel met resultaat.

- Pixolu kan ook interessant zijn (al is het een iets ander concept)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas zit daar geen goede bij, waaronder de eis dat ie internet afstruind naar plaatjes die er op lijken.
't Begint er op te lijken dat Gazopa de enige redelijke was...