http://m.mobielestartpagina.nl/ dat komt er als ik op thuis verbinding wil weet iemand wat ik hier mee moet doen en hoe ik op thuis verbinding kankome

ik heb op mijn blackberry de wachtwoord geven van internet maar als ik er dan op wil komt er http://m.mobielestartpagina.nl/ ???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat wil je nou? Startpagina is ook op het internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeg, Roland, kan jij alleen maar onaardige reacties sturen? Dit is al de derde keer dat ik iets op een niet zo'n aardige toon van je zie. Mensen hebben een probleem en stellen een vraag, daar zou je wat aardiger mee om kunnen gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan komen ;-)

Antwoorden (2)

Dit is gewoon de beginpagina van je internet, lijkt mij. Van hieruit kun je naar andere site's door de URL in de adresbalk in te typen. Probeer dat eens, en als dat niet lukt graag even reageren op mijn berichtje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die website die je opgeeft is gewoon je startpagina. Al typ je een adres in in de adresbalk kan je gewoon surfen op het web. Want die startpagina staat ook op het internet, maar jij zal Google gewend zijn waar je dan je adres invuld.