Kan ik bepaalde instellingen zo veranderen dat de site van het AD niet elke zoveel minuten ververst?

Het AD heeft ingesteld dat de mainpage iedere zoveel minuten automatisch ververst. Enorm irritant als je een artikel aan het lezen bent en je moet 'm na de korte verstoring opnieuw opzoeken (en hopen dat-ie dan nog op de mainpage staat) :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

In de pagina uit de bron staat het uitgelegd voor Internet Explorer, FireFox en Opera. Chrome heeft niet de mogelijkheid om de autorefresh te blokkeren.

Een workaroud is natuurlijk om het artikel niet op de voorpagina te lezen maar het even open te klikken, eventueel in een nieuwe tab via klikken op je muiswiel of CTRL-klik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is er bij het plakken nog iets extra's aan het adres toegevoegd; daarom hier alsnog het juiste adres: http://maketecheasier.com/disable-web-page-auto-refresh-for-various-browsers/2010/12/12