Hoe laat je een film gespiegeld afspelen?

Op Youtube moet je als je iets upload met copyright gespiegeld afspelen, maar hoe moet je dat doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

Windows Movie Maker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

met een video bewerkings programma.
deze kosten vaak geld.
globale schatting vanaf 80 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, er zijn zelfs hele series op Youtube te vinden die gespiegeld geüpload zijn waardoor er geen sprake is van inbreuk op het copyright.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt me onzin, er zal vast een hoop gespiegeld zijn, maar het lijkt me niet dat dat voldoende is om geen inbreuk te maken op copyright.
capthavoc
12 jaar geleden
noem eens een voorbeeld ik ben ze nog niet tegengekomen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even uit mijn hoofd: Beavis and Butthead (serie van vroeger). De niet-gespiegelde filmpjes worden altijd snel verwijderd, terwijl de gespiegelde er nog steeds op staan. Natuurlijk worden veel filmpjes uiteindelijk wel verwijderd, maar dat duurt altijd wel een lange periode. Er is een speciaal stuk software van YouTube dat filmpjes kan herkennen die copyright bevatten en dat kan omzeilt worden als je het in spiegelbeeld uploadt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zie je wel het wel of niet detecteren is natuurlijk heel wat anders dan wel of niet voldoen aan copyright.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had het ook iets anders moeten verwoorden, maar het principe werkt in iedere geval wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en nu weer terug naar het antwoord geven aan de TS!
Niks 80 euro Gewoon een freeware programma downloden .Werkt perfekt