Hoe verander je de ACHTERKANT van je e-mail in iets speciaals?

Dus een emailadres dat niet eindicht op @hotmail.com of @gmail.com ofz, maar bijv dit: Vince@hierjeeigentext.com

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Je kan het niet zelf veranderen. Om een mail adres te krijgen met @watjemaarwilt.nl moet je het domein watjemaarwilt.nl zelf beheren.

Er zijn wel websites die mail adressen op andere domeinen gratis weg geven.

Maar om je eigen domein te hebben voor mail kan je het beste bij een website als strato.nl kijken.
Daar kost het uit me hoofd 12 euro per jaar om een domein met een aantal mail adressen te krijgen.
Dan kan je kiezen wat 'aan de achterkant' van je mail staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Klopt, iets van 10-12 euro per jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben ook zo'n eigen domeinnaam met de familie, dus zeg maar "pietersen.nl" en "pietersen.net". Dus wij hebben allemaal emailadressen als "karin@pietersen.nl", "marijke@pietersen.nl" enz. Echt stoer.
Mijn oudste broer heeft het geregeld en betaalt daar jaarlijks die 12 euro voor.
Het is wel mogelijk, volgens mij als je op "nieuw email adres" ofz op google intiep een van die eerste sites en dan kan je het zelf intiepen. Heb ik ook gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En niks voor betaald ;)
Moerstaal.nl

Daar heb je echt van alles
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan een gek e-mail adres halen op moerstaal.nl

zoals bijvoorbeeld: microsnot.org enzo... deze stuurt door naar je vertrouwde hotmail/gmail enzo.

of doe helemaal luxe en koop een domein zoals ik.. (@mosibfu.nl)