Waar kan ik (online) makkelijk kaartjes maken waar ik zelf afbeeldingen & foto's op kan zetten?

Ik ga over enkele maanden op wereldreis, en wil eigenlijk op de uitnodiging voor mijn afscheidsfeestje een paar leuke foto's zetten van de landen die ik ga bezoeken, gebouwen die ik ga bezichtigen, etc.

Het moet niet te ingewikkeld zijn allemaal, want ik ben niet super handig met computers, maar ik wil wel graag mooie kaartjes hebben! Iemand een suggestie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

Gaaf dat je op wereldreis gaat zeg, ik ben jaloers!

Wat ik heb gedaan toen ik zelf op wereldreis ging: een groot tuinfeest geven, waarbij ik al mijn vrienden en kennissen heb uitgenodigd. De uitnodigingen voor dat feest heb ik zelf gemaakt op http://www.poobies.nl/nl/uitnodigingen/ en die zijn heel mooi geworden.

Ik denk dat je daar ook onderweg wel mooie kaarten mee kunt maken via internet.

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hier de mooiste kaarten met je eigen foto.
Een unieke uitnodiging voor een feestje, een originele verhuiskaart met een foto van je nieuwe huis, sfeervolle trouwkaarten of een persoonlijke kerstkaart, je maakt ze gemakkelijk zelf.

http://www.fotokaarten.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op www.greetz.nl kun je makkelijk mooie kaarten maken van je eigen foto's. (nu 20% korting).

Ook kun je kaarten uit een categorie kiezen en dan bewerken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elja is sinds kort bezig met een eigen ontwerp bureautje, en op zoek naar opdrachten:

http://www.designbyelja.nl/

J.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maak ze altijd op 'extrafilm'. Je kan er kiezen uit verschillenden moddellen, je hebt er al voor 75 cent.
En het is volledig online !!!