Als ik via b.v. Linkedin een berichtje wil sturen aan iemand, dan doen dit soort websites erg ingewikkeld. Waarom? Hoe kom ik eruit?

In verband met een reünie ben ik op zoek naar iemand, die is aangesloten bij Linkedin. Als ik mijn e-mailadres en wachtwoord heb ingevuld, dan zou ik zonder meer het berichtje moeten kunnen sturen. Maar wat dan op het scherm komt, daar snap ik de ballen van. Ik kom daar niet meer uit. Kan dat niet simpeler? Dat probleem is niet alleen bij Linkedin.

12 jaar geleden
in: Internet
Kimath
12 jaar geleden
Heb je wel een Linkedin account?
Wat voor melding komt er precies?

Antwoorden (2)

Sites als LinkedIn bieden een deel van hun diensten gratis aan. Wil je uitgebreidere functionaliteit, zoals onbeperkt berichten versturen, dan moet je daarvoor betalen.
bamibal
12 jaar geleden
Heb je zelf een linkedin account? Anders kun je geen berichten sturen. Waarschijnlijk vul je een e-mail en wachtwoord in wat niet bekend is?