Ik wil mijn draadloze verbinding tussen mijn modem en mijn pc vergroten.

Ik heb boven een laptop staan (zolder). En mijn modem is op de begane grond, nu is het signaal te klein om goed te kunnen internetten. Nu is mijn vraag, bestaat er iets dergelijks wat je in je pc kunt stoppen waardoor de verbinding tussen de modem en de pc toeneemt? En ik wil geen kabel als antwoord en geen router.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Ik weet niet of dit geschikt is voor jouw modem, maar je kan het even bekijken: http://www.gamelux.nl/topics/70753-Verlenging-van-draadloos-netwerk/

Verder zou je ook het modem misschien een verdiepinkje hoger kunnen plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan plaats je er een externder tussen die kosten maximaal een paar tientjes, deze vang het signaal van de router/modem op en versterkt het signaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergroot het bereik van uw huidige draadloze netwerk. Steek de repeater in het stopcontact en u kunt WiFi ontvangen op de meest afgezonderde plekken in huis. zie aldi.nl 40,00 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
internet via stopcontact is ook een geweldig oplossing
deze onderstaande is draadloos geschikt
(er zijn er vast goedkopere)
er zijn ook standaard met draad die verhoogt ook de veiligheid
capthavoc
12 jaar geleden
Ik kreeg net een mailtje van de ALDI, waar ze vanaf 29 juni een WIFI repeater in de aanbieding hebben (zie de link). Ik had geen flauw idee wat het was en heb het aangeklikt. Voor € 40 is dit misschien de oplossing die je zoekt. Succes