beste p2p programma ?

welke p2p-software kunnen jullie me aanraden ?

e.v.t eisen:
- weinig virussen.
- alle tracks.
- makkelijk interface.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (4)

Voor sportwedstrijden heb ik vaak sopcast gebruikt, wat het meestal goed deed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goed en makkelijk programma is Limewire. Wat betreft virussen is geen enkel p2p-programma betrouwbaar, maar als je weet waar die zich verstoppen, kun je er goed mee omgaan. Als je bij Limewire bijvoorbeeld een audiobestand zoekt, komen er bij de resultaten veel nepbestanden tevoorschijn die virussen kunnen bevatten.
De truc hierbij is om bij een zoekopdracht expres een foutje te typen. Zoek je muziek van Shakira, vul dan in 'shakir'. Worden er vervolgens resultaten getoond die jouw zoekopdracht letterlijk hebben overgenomen, dan weet je dat het foute boel is. Alleen als de echte shakira ertussen staat met vermelding van formaat, grootte en tijdsduur, kun je het gerust binnenhalen.
Zet ook het pornofilter aan bij instellingen, tenzij je natuurlijk porno wilt downloaden, maar daar zit de meeste pulp met virussen tussen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik gebruik ook limewire en inderdaad ga je op een gegeven moment sommige kwalijke bestanden herkennen. maar zowiezo even extra virusscan doen voordat je het bestand opent.. tenminste dat doe ik altijd

verder download ik met utorrent, (zoek torrents met programma bitche). maar daar moet je zeker wel een goede virusscanner voor op je pc hebben, komt wat meer troep mee binnen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik Shareaza en dat bevalt erg goed, er wordt aangegeven of een track spam bevat en hoe de kwaliteit is.