weet iemand hoe je een habboradio maakt?

Een habboradio is dus een radio maar dan met de mensen die ook op habbo zitten en die draaien dan maar ik wil een eigen maken hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

als ik jou was zou ik geen Internetradio maken want :
1. het kost veel geld (voor site en te mogen uitzenden)
2. er gaan niet zoveel mensen luisteren ze gaan meer naar de al wat bekendere radio's luisteren.

als je geen/weinig geld wil uit geven zou ik er niet aan beginnen of je zou het illegaal moeten doen maar als je dan gepakt word kan je een boete gaan betalen. en die zijn niet zijn heel duur.

Toegevoegd na 52 seconden:
en die zijn niet heel goedkoop.* (foutje van hierboven rechtzetten)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet zo'n domme vragen stellen op deze website . Maar ik ga toch antwoord geven op je domme vraag ...

1. Koop een webdesign programma ( voor de website te maken )

2. Ga naar een website waar je een internetradio kan maken

3. Zet de radio op je website
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan moet je via je eigen hosten dat kan via shoutcast of een ander programma meschien moet je hulpkrijgen van iemand die het nu zelf heeft