hoe weet ik wat mijn wep wachtwoord is voor internet op je ds?

ik heb pokemon black gekocht maar steeds als ik mijn pokemon naar droomland wil sturen zegt hij dat ik wi-fi nodig heb

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Antwoorden (3)

Je wifi wachtwoord staat op de achterkant van je draadloos modem/router.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je mogelijk geen draadloos netwerk? Het bestaat uit 10 cijfers/letters anders.
Als het goed is heb je een router met een beveiligd netwerk. Om op je router in te loggen heb je een wachtwoord nodig. Dat wachtwoord moet je invoeren op je ds.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als U een WEP-key hebt en die weet U niet (meer) kunt U hem achterhalen door:

Naar de pagina van je router settings te gaan.
Dan klik je op de tab ''Security''
en daar ziet U welke netwerksleutel U heeft.
Hier moet ik nog wel wat aan toevoegen,want dit lost niet echt het probleem op ,om op Internet te komen. Wep is eigenlijk een beetje 'n nogal oude manier van beveiliging en geldt in Uw geval dat het slechts de Nintendo beveiligd. U zult dus tevens moeten achterhalen,wat de Wpa ( of Wpa2) van de router moeten weten. Daarvoor gaat U met de pc IN het menu van de router via een browser "Security" opzoeken en daar het Wpa ww kopiëren en gebruiken om de Nintendo mét de router te laten communiceren.

Groet:Zoekertje