Hoe kan ik weer filmpjes kijken op youtube?

Telkens als ik een filmpje wil kijken op youtube zie ik een zwart vlak i.p.v. het filmpje. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik weer normaal filmpjes kan kijken? Het rare is, dat youtube het vanmiddag nog deed...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Meestal helpt even refreshen van de pagina of in het zwarte vlak klikken bij mij. Heb dit zelf ook geregeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik al geprobeerd, hielp niet...
Precies hetzelfde had ik vorige week. Flash opnieuw geïnstalleerd, systeemherstel gedaan. Niets hielp.... De volgende dag was het probleem weer vanzelf opgelost. Zomaar. Even één of twee dagen wachten dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Herinstalleer de webbrowser en installeer flash opnieuw hiermee zou je het meeste berijken.