-door vooral achter de producten die je wilt verkopen te staan
- Het principe valt of staat met een goed contact met de leverancier en de kwaliteit die deze levert.
- Het grote voordeel van dropshipping is dat je als webwinkeleigenaar helemaal geen eigen voorraad hoeft te houden bij goede afspraken met je leverancier. Bovendien is het bij een goede leverancier zo dat deze de bestellingen voor je bijhoudt onder je eigen account op zijn website. Allemaal veel werk wat je uit handen wordt genomen bij dropshipping.