hoe verwijder ik mijn hotmail account?

Als ik op account sluiten klik komt er dit op:

Er is tenminste één betaalde service of een Microsoft Points-account aan dit account gekoppeld. Dit account kan worden gesloten nadat alle services zijn geannuleerd en het Microsoft Points-account is gesloten.

als ik dan naar gekoppelde ID's ga, dan staat er enkel het e-mailadres zelf op en die kan ik nie ontkoppelen (of ik vind het gewoon niet)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

ZO

http://pc-en-internet.infonu.nl/communicatie/67550-hoe-moet-ik-een-hotmail-account-verwijderen.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nogmaals, ik kan mijn gekoppelde e-mailadressen niet verwijderen...