hoort dit wel van google adsense? (zie verder uitleg)

bij google adsense staat er dit: (zie afbeelding)
waarom staat er pagina vertoningen 58 ?
en dat ik 0 aantal klikken heb! dus geen geld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

ja dat klopt wel. Je krijgt lleen geld als mensen op je advertentie klikken. Normaal is om op elke 50-500 bezoekers een klik te krijgen (click through van 0.2-2%)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij wil dit zeggen dat de pagina waar de advertentie op staat 58x is bekeken, maar niemand heeft op die banner geklikt.
En ze moeten daar op klikken voordat je geld krijgt.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+Dat haal ik er ook uit, zo heb ik ook begrepen dat het werkt. Alleen de clicks tellen.