Als je op facebook een vriend accepteerd, staat er een knop: toevoegen aan lijst. Wat gebeurd er dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het antwoord van kaylee klopt niet. Vrienden aan een lijst houdt in dat je ze aan een groep kunt koppelen. Zo kun je bijvoorbeeld voor jezelf je collega's en klasgenoten en familieleden apart houden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zie ook de link hieronder. Dit is de uitleg van Facebook zelf betreffende de lijst-functie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Super handig, je kunt ook voor albums en posts instellen dat alleen een bepaalde groep ze kan zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Een veel gebruikt voorbeeld is dat je bijvoorbeeld je feest foto's niet aan je collega's of je ouders laat zien.
Kimath
12 jaar geleden
Erg handig, haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt ;)

Andere antwoorden (1)

dan wordt hij of zij vermeld in je vriendenlijst rechts op je persoonlijke pagina