bestaat er een datings site voor jongeren onder de 18 jaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Kimath
12 jaar geleden
hebben die nu ook al een datingsite nodig? wat is er mis met gewoon uitgaan, of iemand ontmoeten op school of tijdens het sporten of zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou eigenlijk niks, en trouwens dat kunnen de mensen ook boven de 18 ook :P. maar ik was gewoon benieuwd :D.

Het beste antwoord

Nee, onder de 18 ben je minderjarig en een ontmoetingssite voor minderjarigen is strikt verboden.trouwens het zou toch geen nut hebben Daar komen alleen pedofielen op af !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is wel heel grof genomen over de pedofilie. Ik denk dat ik de vraagsteller advies kan geven niet via een datingsite te daten om de volgebde redenen:
1. Niet betrouwbaar genoeg (!!!!)
2. Mensen oftewel kinderen onder de 18 jaar zijn niet serieus te nemen, vergeleken met volwassen datingsites
3. Vaak kom je iemand tegen die ver weg woont, komt alleen maar problemen van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind dit best een goed antwoord want degene die nu antwoord heeft wel gelijk

Andere antwoorden (2)

www.paiq.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Facebook ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook een optie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ben je bij je date thuis; zit je de hele tijd op zijn/haar muur te schrijven, hem/haar te prikken etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol, dan kan je zo wat alles een datings site noemen :P