hoe kan ik google een persoonlijke e-mail versturen? zie uitleg

het gaat om blogger.com meer is niet nodig..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
9.6K

Het beste antwoord

Echt mailen is waarschijnlijk niet mogelijk. (Heb zelf ook aantal uren naar mail adressen gezocht…)

Je kunt met de onderstaande link, proberen contact te krijgen met Google.
http://www.google.nl/intl/nl/contact/

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou het anders eens gewoon via de telefoon proberen of desnoods d.m.v. een brief vragen/vertellen,wat ik wilde (laten) weten.Een e-mailadres is niet te vinden,helaas.

Adres Google Nederland

Google Netherlands Bv
Claude Debussylaan 34/15E etage
1082 MD Amsterdam

Groet:Zoekertje