Ga naar Mijn computer> Configuratiescherm> modems.
Controleer de juiste modem is geïnstalleerd. Zo niet dan verwijder modem> herstart de computer> opnieuw installeren modem.
Als U nog steeds het zelfde probleem heeft> ga naar configuratiescherm> netwerken> verwijderen dial-up adapter en TCP / IP> herstart de computer
Ga terug naar Configuratiescherm> opnieuw installeren dial-up adapter en TCP / IP. Kortom : de modem verwijderen,pc opnieuw opstarten,wachten tot Windows "nieuwe "hardware herkent.

Er bestaat trouwens ook een zip-bestandje,welke U kunt gebruiken (indien nodig,als Windows er in een dialoogschermpje om vraagt)

www.windowsreference.com/wp-content/uploads/2009/05/raspppoe.zip

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mijn standaard antwoord op zoiets: haal de stekker er eens uit (ook van je router en pc) en doe hem na 10 seconden weer terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even wat langer dan 10 seconden wachten, verder een prima tip.
Annswers
12 jaar geleden
Ja dat hebben we al een stuk of 10 keer geprobeerd.
Hier in de link nog iemand met hetzelfde probleem, er wordt een tip[ gegeven misschien werkt het bij jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
Hee bedankt ga het proberen