Wat voor soortgelijke uitgevonden woorden bestaan er naast 'wilfen'?

Ik heb het ooit gelezen in een artikel, maar ik ben het vergeten!

Toegevoegd na 10 minuten:
Wilfen is een internetfenomeen uitgevonden door Britten. Het is een afkorting voor 'What was I looking for'.

Bijvoorbeeld als je naar een specifiek onderwerp zoekt op Google, maar dan vergeet waar je naar op zoek was, ben je aan het wilfen.

Nu zijn er (naar mijn weten, omdat ik het artikel gelezen heb) ook woorden die betekenissen hebben als: random dingen zoeken, etc.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar ging dat artikel over, of in welke kontekst werd het gebruikt? Kan er geen soep van koken......Graag iets meer info.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wat meer informatie toegevoegd.

Het beste antwoord

GIYF - Google is your friend (voor mensen die lui zijn er liever vragen dan zelf zoeken).

AFK - Away from keyboard

enz enz er zijn er zoveel

Bijna elke nieuwe term is wel te vinden op:

http://www.urbandictionary.com/

zoals:

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=wilf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je zoekt naar een meer internetwoorden heb je hier (http://en.wiktionary.org/wiki/Appendix:Internet_slang) een lijst met woorden/afkortingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
FYI - For your information (ter informatie)
RTFM - Ik weet niet of ik dat hier mag neerzetten, maar het betekent zoiets als "lees de handleiding"
ASAP - As soon as possible (z.s.m.)

Toegevoegd na 3 minuten:
Copie-pasten hoor ik ook regelmatig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier een lijst met 250 nieuwe woorden:
* Het Nederlands vocabulair is met 250 nieuwe woorden uitgebreid.*
http://madbello.nl/?p=5948
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ontzettend grappige lijst, helaas is dit niet officieel, maar bedacht door de mensen van GeenStijl.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok, was misschien niet wat je zocht, maar wel geinig ;)