op welke site kan je een online make-over doen?

ik zoek een website waar ik online gratis een make-over kan doen. het is de bedoeling dat ik dus een foto kan bewerken. het is voor een soort spel met vrienden. de mensen op de foto's moeten (bijna) onherkenbaar zijn. het is dan de bedoeling dat we gaan gokken wie op de foto staat. graag een site waar je het uiterlijk van iemand heel erg kan veranderen want anders is het spel veel te makkelijk. als iemand een goede site hiervoor weet hoor ik het graag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Taaz.com, daar kan je huidskleur, oogkleur, haar, alles veranderen:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Picnik is een hele fijne bewerk site, om iemand echt onherkenbaar te maken kan je ook befunky gebruiken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.picknick.nl of .com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je bedoelt ; www.picnik.com , als ja daar een make over wil doen is dat wel op een 'kinderlijke' manier.. Je kan bv wel snorretjes doen enzo maar niet een geheel ander kapsel en make-up.
http://www.styletoday.nl/makeover