hallo, ik heb laatst een ps3 gekocht. nu wil ik graag online gamen maar mijn internetverb. is te slecht hoe kan ik dit beter maken dmv iets te kopen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Misschien een router kopen en dan usb stick met internet wifi er in zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PS3 heeft al ingebouwde wifi module, een USB stick zal niet herkend worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd mrtomaat
Kijken of je router(s) en modem een hogere snelheid wel aankunnen en ervoor zorgen dat je niet teveel nutteloze gingen aan je internetverbinding hebt hangen. En een sneller internetpakket van je provider kan ook wel helpen. Bedraad is beter dan draadloos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet uw misschien nog een apparaat wat het beter maakt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is er niet, meer apparaten erbij maakt het alleen maar slechter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en is een router op de 1ste etage ook een verbetering? dan hebben we beneden en 1ste etage een?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat het helpt, de snelheid kan alleen maar langzamer worden van meer apparaten ertussen en niet sneller.
Kabel internet gaat sneller op de ps3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook nog een apparaat of iets dergelijks wat ook helpt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verbinden via een netwerkkabel is het best
Versterker ertussen hangen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kunt u een voorbeeld van een versterker geven bijv. met site vermelding?
Als je je Wifi signaal wil verbeteren kan je een Wifi repeater gebruiken. Deze ontvangt en herverzendt het signaal.