Ik zit regelmatig op nieuwssites. Normaal als ik een item had gelezen, kleurde dit item blauw. Nu doet hij dit niet meer..hoe verhelp ik dit ?

Op deze manier kon ik altijd zien welke artikelen ik al had aangeklikt en welke niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Kimath
12 jaar geleden
Welke browser en besturingssysteem?

Het beste antwoord

Probeer eens je cookies en tijdelijke bestanden leeg te gooien...

Het is onduidelijk welke browser je gebruikt, dus kan je niet adviseren hoe je dat doet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt ! Thanks!

Andere antwoorden (2)

Welke kleur dit werd ligt aan de website. Een website kan zelf instellen welke kleur de link is als hij al gelezen is. Ze kunnen hem dus ook dezelfde kleur geven. Dan zie je het verschil niet. Als ze niets instellen is de standaard kleur van een link die je al bezocht hebt trouwens paars. Dus die site zal het misschien zelf aangepast hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heeft met je geschiedenis te maken, de computer onthoudt de links die je aanklikt en maakt ze dan blauw/paars. Als ik jou was zou ik even naar de instellingen van je geschiedenis kijken: [ctrl-h]. Of gewoon bij google chrome: rechtsboven op het 'gereedschap' icoontje klikken voor de instellingen