Hoe kan je bij hotmail je emailadres veranderen, heb nu namelijk een erg beschamende haha. Maar dan wel dat alle gegevens blijven bestaan. snap je?

Ik heb al jaren het zelfde emailadres, gemaakt in groep 7. Ik wil er nu graag vanaf, kan ik dan in een keer alles naar mijn andere adres halen? Of zelfs gewoon dat alles behouden blijft. Snapt u mijn probleem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
15.1K

Antwoorden (3)

Je kan ook al je contacten opslaan in een mapje en dan overzetten naar een nieuwe account
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je emailadres kan je niet veranderen, je kan wel een andere aanmaken en daar dan alle contacten aan toevoegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jouw binnen gehaalde gegevens heb je op je computer staan, als je dus een nieuw email-adres aanmaakt raak je die niet kwijt.
Wat wel lastig kan zijn dat mensen die niet weten dat je een nieuw email adres hebt nog mail naar het oude sturen.
Je moet dan dus voorlopig twee adressen checken en de mensen die naar je oude adres mailen een berichtje terugsturen waar je je nieuwe adres kenbaar maakt.
Het is dan wel een mooie gelegenheid om van ongewenste mailers af te raken, die stuur je uiteraard geen mailadres wijziging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar dan mis je de mogelijkheid om ongewenste mailers te weren.