hoe maak ik tweede msn (emailadres) aan

weet iemand hoe ik een msn er bij kan maken .waarom? ik sta op een side ,maar wil niet mijn huidige msn opgeven dat is prive.hoe maak ik een tweede aan?

Toegevoegd na 3 uur:
ok het is gelukt voor tweede email op hotmail ,maar hoe krijg ik die op msn? ik durf niet teveel te doen ze hebben het over samenkoppelen moet ik dat doen?

12 jaar geleden
in: Internet
6.6K

Antwoorden (3)

Gewoon op dezelfde manier als je de 1ste hebt aangemaakt alleen moet je een andere naam gebruiken en een ander wachtwoord. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op www.hotmail.com kun je een tweede e-mail adres aanmaken door op registreren te klikken wat rechts onderaan het scherm staat.

Toegevoegd na 3 uur:
Ik zie dat het gelukt is om een tweede e-mail aan te maken. Heb je MSN zelf al op de computer staan? Dan hoef je verder niet veel meer te doen. Als je MSN opstart kan je ook voor de optie 'aanmelden met ander e-maill adres' kiezen. Als je hiervoor kiest kun je je met een ander e-mail adres aanmelden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
luna400
12 jaar geleden
hoe je het uitgelegd heeft is het gelukt maar nu zit ik met probleem hoe krijg ik die op msn ,ik begrijp het niet ze hebben het over samenkoppelen tot 1 email ?? ik durf nergens aan te komen voor dat ik niks meer hebt .weet je dit misschien ook ??
luna400
12 jaar geleden
ja is gelukt dankje ,maar ik heb msn @live staat eigenlijk altijd open ,moet ik die dan eerst afmelden en opnieuw aanmelden met @hotmail?dat kan niet samen open staan? en ik zie normaal boven mijn msn een envelop als er post is ,hoe kan ik dan zien wanneer ik op hotmail post krijg ,hihi domme vragen misschien hoor ,korte uitleg toen ik pc pas had email aangemaakt met volledige naam er op snap je wist ik veel maar hotmail heb ik een hele andere naam gegeven niet dat ze bij google mijn email in typen en alles van mij te vinden is .snap je het nog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het e-mail adres van @live moet je eerst afmelden. Hierna kan je je aanmelden met @hotmaill. Er bestaat een mogelijkheid om 2 e-mail adressen tegelijk open te hebben staan. Maar daarvoor moet je MSN+ downloaden en de instellingen wat aanpassen. Als je je op MSN aanmeld met het @hotmaill werkt het precies het zelfde als @live. Dus je zult dan ook vanzelf een melding krijgen wanneer je een e-mail adres ontvangt. Ik hoop dat je het zo een beetje begrijpt. Snap je wat ik bedoel of niet?
luna400
12 jaar geleden
hoe ik ze apart kan openen ,weet ik maar ik heb nu contacten lijst op msn met @live .en kan ik dan ook een contacten lijst maken met@hotmail .dat koppelen snap ik helemaal niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja op het e-mail adres van @hotmail.com kun je ook contactpersonen toevoegen. Dit doe je door op het menu van MSN op Contactpersonen te klikken, en vervolgens Contactpersoon toevoegen. Hier kan je het e-mail adres invullen van de gene wie je wilt toevoegen. Als je de e-mail adressen koppelt ontvang je van beide e-mail adressen, e-mails op 1 adres. Hier onder heeft iemand een reactie geplaatst over het koppelen van e-mail adressen.
luna400
12 jaar geleden
ja dat heb ik gezien ,heel lief van die persoon maar ik snap er niks van.ik ben nu aan het kijken voor msn+ te downloaden maar dar staan ook weer zoveel verschillende op .hihi je zal denken wat doe jij achter een pc ,maar toen ik hem gekocht heeft ,heeft mijn zoon alles ingevoerd,dus ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt van MSN zijn er ook weer heel veel soorten verschillende site's. Je kan ook naar www.hotmail.com gaan, en dan kan je je ook aanmelden met het e-mail adres. Dan kom je in je Postvak In terecht, zonder dat je je hoeft aan te melden op MSN. Hihi nee hoor dat denk ik niet.
luna400
12 jaar geleden
ja in mijn post vak kom ik ,maar als ik met hotmail. wil praten op msn ?volgens msn+ zou het simpel kunnen alle twee tegelijk bij je msn ,nou ??pffffffff
luna400
12 jaar geleden
hallo noesje ben je daar? help hihi ik heb msn+gedownload .nu krijg ik een scherm tezien waar op staat basisfunctie .en inloggen of myplusaccount aan maken?? moet ik dan nog een x een ander email maken of moet ik hier mijn nieuwe hotmail in vullen ,hihi ik durf niet verder tegaan voor ik iets verkeerd doet weet jij het .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi! Haha ja hoor ik ben er.
Nee voor zover ik weet hoef je geen ander email adres aan te maken.
Je kan daar gewoon je nieuwe hotmail invullen :).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal alvast een beschrijving geven hoe je je met meerdere e-mail adressen tegelijkertijd kan aanmelden. Als je je aanmeld heb je boven in het MSN venster een menubalk waar staat: Bestand, Contactpersonen, Acties, Extra, Hulp en Plus! Als je op Plus! klikt, krijg je een menubalkje er onder en kies dan voor: Voorkeuren & Opties Als je hier op hebt geklikt, opent er een nieuw scherm met een menubalk waar boven in staat: Instellingen, Messenger, Gesprekken en Aanpassingen. Kies vervolgens voor Aanpassingen. Onder Aanpassingen staat een kopje met Multi Messenger.
Zorg dat de eerste 2 opties aangevinkt zijn. Klik vervolgens op Toepassen. Als je hierna nogmaals op het MSN icoon klikt van de taakbalk opent het MSN programma zich nogmaals. Waardoor je je ook met een ander e-mail adres kan aanmelden. Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd, zo niet dan zal ik het proberen nog beter uitteleggen.
luna400
12 jaar geleden
noesje ik word niet goed hier .ik heb plus in mijn menu staan ,maar ik heb ook naast mijn envelopje ook plusexstra staan ,ik ben gekomen tot aanpassingen maar dat is volgens mij heel iets anders als jij bedoeld ,ik heb daar 1bevestiging bij afmelden uitschakelen als er gesprek open sta .
2opmaak van schermnaam.
3test opmaak toevoegenaan schermnaam.
4promoties geassocieerd met messenger plus .
dat is wat ik kan aan vinken .
volgens mij kom dit niet goed ,ik kan ook mijn hotemail niet meer terug vinden .ik (we) stoppen ermee nu hoor ok .ben het nu beu kijk morgen wel weer ,in elk geval al heel veel bedankt voor de moeite die je al gedaan heb ,misschien hoor ik je morgen nog ,truste strakjes
Hoe kun je Windows Live ID’s koppelen
Met behulp van de Gekoppelde ID functie, kun je tot vijf verschillende Windows Live ID’s aan elkaar koppelen zodat je met een klik op de knop tussen deze accounts kan schakelen. Je kan verder ook Hotmail of Live account koppelen aan Windows Live ID’s gebaseerd op je persoonlijke e-mailadres.

Windows Live ID’s koppelen

Meld je aan op je account pagina met je Windows Live ID e-mailadres en wachtwoord.
Onder het kopje "Andere opties" op deze pagina, select "Gekoppelde ID’s".
Op de volgende pagina, selecteer "Een gekoppelde ID toevoegen".
Op de volgende pagina, bevestig dat je huidige informatie klopt door het wachtwoord in te voeren van het Windows Live ID waar je opdat moment mee bent ingelogd, voer vervolgens het e-mailadres en wachtwoord in van het Windows Live ID e-mailadres dat je wilt linken aan je account..
Klik op de "Koppelen" knop.
Je kan deze stappen herhalen om tot vijf verschillende Windows Live ID’s aan elkaar te koppelen.

Een gekoppelde Windows Live ID verwijderen

Meld je aan op je account pagina met je Windows Live ID e-mailadres en wachtwoord.
Onder het kopje "Andere opties" op deze pagina, select "Gekoppelde ID’s".
Klik op "Loskoppelen" achter de Windows Live account die je wilt verwijderen.
Op de volgende pagina, klik op de "Loskoppelen" knop om te bevestigen dat je deze Windows Live ID’s wilt loskoppelen.

Tussen gelinked Windows Live ID’s switchen

Je kan tussen gekoppelde Windows Live ID’s switchen door op de je Windows Live ID naam te klikken die je ziet verschijnen in de rechterbovenhoek van Windows Live pagina’s. In het drop-down menu dat je dan ziet verschijnen zie je al de gekoppelde Windows Live ID’s waar je tussen kan switchen. Klik hier op het Windows Live ID dat je wilt gebruiken.