Hoe kan je in één keer je zoekgeschiedenis of bezochte-websites-geschiedenis verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Dan moet je rechts boven op beveiliging klikken en dan op browgeschiedenis verwijderen. Daar kan je dan precies selecteren wat je allemaal wilt verwijderen zoals de lijst met bezochte websites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Extra - Internetopties - Algemeen - Browsegeschiedenis - Verwijderen
de rest volgt vanzelf ;)
tenminste, zo is het bij mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij internet explorer staat er een knopje beveiliging: dan ga je naar browsegeschiedenis en dan vink je alles aan en dan "browse geschiedenis verwijderen"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De gratis versie van CCleaner downloaden.
Handig progje die naast het verwijderen van jouw internetgeschiedenis, ingevulde wachtwoorden, de cache, ingetypte zoektermen en klembord, ook ze overschrijft met loze data. Niets meer terug te vinden dan. ;-)
Progje opstarten, klikken en hij haalt alles in 1x weg.

Bij de link, links bovenin downloaden.