Als je op een vriend zijn facebook profiel zit te kijken bv. ( foto's, vrienden,familie gegevens,links ) kan hij zien dat jij ernaar gekeken hebt ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Nee, het is niet mogelijk om dit te zien. Alleen als je reageert of een 'like' doet, weten ze dat je op die pagina bent geweest.
Kimath
12 jaar geleden
Volgens mij niet, ik kan er in ieder geval niks over vinden en heb het nog nooit gezien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een functie aanzetten dat je wekelijks een samenvatting krijgt van je profiel bezoeken.. hierin staat alleen hoeveel bezoeken, en hoeveel dat meer of minder is..

Zolang jij "je mond houdt" op het profiel van de persoon zal hij/zij niet weten dat je bent geweest...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Waar zit die functie dan? Ben ik nog nooit tegengekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey, Sorry, ik heb te vroeg gesproken.. dit kan alleen als je een pagina hebt, een fanpagina dus ofzo....