Hoe kan ik de publicaties van een vriend op Facebook deblokkeren?

Enige tijd geleden heb ik de publicaties van een vriend op Facebook geblokkeerd. Echter, nu wil ik ze weer deblokkeren. Is dit op enige manier mogelijk?

De vriend in kwestie heb ik dus niet geblokkeerd, alleen zijn berichten zijn 'verborgen'.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Op dezelfde manier als waarop je het verborgen hebt. Via Account, Privacy settings, Customize settings, Things others share,... rest wijst zich vanzelf denk ik...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo RoadRunner, Jij bedoelt denk ik hoe ik mijn berichten weer aan vrienden kan weergeven. Wat ik laatst heb gedaan, is op het nieuwsoverzicht op het kruisje klikken naast een bericht van een vriend. Daarmee heb ik zijn nieuwsupdates geblokkeerd voor mij, waardoor ik zijn nieuwe berichten niet meer kan zien in mijn nieuwsoverzicht. Dit zou ik graag ongedaan maken. Volgens mij kan dit niet via 'dingen die anderen delen'. Althans, ik heb net gekeken en heb het niet voor elkaar gekregen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je onder het eerste veldje kijkt, dus voordat je op 'customize settings' klikt dan staat er een 'stopbord' met 'beheer blocks' of zoiets, dan zou hij daar bij moeten staan en kan je het ongedaan maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas staat het hier ook niet bij. Daar had ik al gekeken. Daar kan je alleen mensen deblokkeren die daadwerkelijk geblokkeerd zijn, niet alleen de publicaties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fijn... nu heb ik iemand geblokkeerd en an het ookk niet meer terugdraaien...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hebbes! Op je page (dus niet je profiel) klik op het pijltje naast 'most recent'... en klik op het kruisje achter de naam...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry voor de late reactie! Bedankt! En dan dus wachten tot diegene een keer iets post. Want ik ben nu tot 2 dagen terug gegaan, maar de persoon in kwestie stond er nog niet tussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is al gelukt! Naar 'Meest recent' kan je op het pijltje klikken en dan opties aanpassen. Dan verschijnt de naam, met het kruisje erachter. Nogmaals bedankt!