ik wil bij een kaart versturen met tnt kaartenservice -zie beschrijving

ik wil bij een kaart versturen met tnt kaartenservice, maar als ik via iDeal wil betalen, welke van deze drie betalingswijzes moet ik dan kiezen;eenmalige machtiging, Mastercard, of VISA??
x

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U kunt toch kiezen welke bank u gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar uit welke van de drie moet ik kiezen voor iDeal??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik een IDEAL betaling doe dan kies ik mijn bank en krijg vervolgens het inlogscherm van mijn bank om de transactie te vervolgen.
Tenzij de TNT andere mogelijkheden voorschrijven zoals
creditcards of eenmalige machtiging.
De laatste optie is heel gewoon.

Antwoorden (2)

Geen van bovenstaande.

Bij automatische incasso geef je een partij toestemming om het overeengekomen bedrag van je rekening af te schrijven.

Mastercard en VISA zijn beide creditcard betalingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een eenmalige machtiging gaat via je rekening.
Ideal ook, maar niet elke winkel biedt die mogelijkheid aan.
Op de site van de kaartenservice staat overigens: "Je kunt voor het doen van je betaling kiezen uit een eenmalige machtiging, Ideal, Visa en Mastercard."
http://kaartenservice.tntpost.nl/InfoPages/CustomerService.aspx
Dus dan zou Ideal ook een keuze moeten zijn (in elk geval via de site).