Hoe kun je krabbels van anderen permanent verwijderen uit je buzz op Hyves?

Dat je de krabbels die anderen elkaar sturen niet meer ziet? Ik heb het al wel 15 keer uitgevinkt en opgeslagen, maar ik blijf ze gewoon zien.

Ik heb al een paar keer per ongeluk ergens op gereageerd dat ik dacht dat het een www was, en voelde me net een bemoeial wanneer ik er achteraf achter kwam dat dit persoonlijke krabbels waren van anderen uit mijn vriendenlijst. Hoe kan ik voorkomen dat deze in mijn buzz komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Jij bepaalt zelf wie je buzz mag zien en wat er in je buzz zit, bijvoorbeeld nieuwe content, reacties op content, nieuwe vriendschappen etc..

Je kunt items uit je buzz verwijderen door op het prullenbak-icoon ernaast te klikken, dit item wordt dan verwijderd uit je eigen buzz en de buzz van je vrienden!

Standaard staat ingesteld dat je buzz zichtbaar is voor Vrienden . Klik hier om je instellingen te bekijken en wijzigen. Hier kun je ook per onderdeel instellen wat er in je buzz moet verschijnen.

Wil je van sommige vrienden geen updates ontvangen? Ga dan naar: Mijn menu > Berichten en Notificaties > Buzz en selecteer daar de vriend waarvan je geen updates meer in je buzz wilt ontvangen.

Handige link:

http://www.hyves.nl/profielbeheer/privacy/buzz/

Hier zou U bijvoorbeeld kunnen invullen "Niemand"
Verder dus de prullenbak in de gaten houden,NAAST de Buzz

Groet:Zoekertje