Hotmail verstuurt spam, wat te doen

De vraag is al eerder gesteld, maar ik merk nu dat mijn hele adresboek spam ontvangt vanuit mijn hotmailadres. Ik ontvang ook dergelijke mail van anderen. Wat kan ik nu WEL doen?
Ik verander al steeds mijn wachtwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Staat er niks onderaan de mail in kleine letters. Afmelden voor deze mail. Ofzo? Ww veranderen werkt volgens mij niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google doet dat ook via gmail.com. Ze laten het aan de gebruiker over om alle spam in één keer te verwijderen
of er toch nog gebruik van te maken (niet aan te raden.
Dat gaat heel eenvoudig. Hotmail heeft maar weinig
opslagruimte. Gmail rond de 4000 Mb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Computer scannen op spyware en virussen en nogmaals wachtwoord veranderen.
fremar
12 jaar geleden
Probeer je wachtwoord zo moeilijk mogelijk te maken

wachtwoorden als "Fiets of schuur" zijn te makkelijk.
Wachtwoorden moet je zo "sterk" mogelijk maken...

Als we het voorbeeld fiets er nog eens bijhalen dan zou het als F1Et5 wel een sterk(er) wachtwoord zijn.. gebruik zoveel mogelijk letters, hoofdletters, cijgers en gekke tekens als £$%*&

*(F13t5)*

Of je kunt naar Gmail gaan, die zijn wat lastiger te hacken kennelijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb al gmail. Gebruik mijn hotmail voor als ik ergens een mailadres achter moet laten en niet mijn gmail wil achterlaten. Maar tegelijk heb ik ook nogal wat contacten via hotmail. Maar als het niet ophoudt, dan zit er misschien niets anders op dan mijn hotmailaccount gewoon op te doeken. Ik doe nog een poging met een nog moeilijker wachtwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon één of twee van je geboortenamen nemen en de geboortedatum aan elkaar.Dat weet alleen jij en komen ze nooit achter.En alle spam mails meteen laten verwijderen en blokkeren.Zo werk ik hier al 15 jaren met Hotmail.
zoals eerder werd gezegd scannen op virussen/spy en malware. voor malware adviseer ik malwarebytes hier nog een link met een turorial

http://www.bleepingcomputer.com/virus-removal/how-to-use-malwarebytes-anti-malware-tutorial