Kan ik meerdere SMTP servers instellen bij outlook?

Ik werk met mijn laptop zowel thuis als op de zaak.
Thuis heb ik internet provider A
Op de zaak internet provider B
Als ik op mijn werk een email maak kan deze niet verzonden worden omdat de smtp server ingesteld is op de provider van thuis.
Is het mogelijk om in outlook een 2e provider bij de smtp server in te stellen zodat ik ook op mijn werk emails kan verzenden zonder steeds de smtp server in de accountinstellingen te moeten veranderen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ja dat os mogelijk. Maak een tweede account aan en voeg die samen bij je outlook. Daarna kun je met twee accounts in een outlook werken waarbij beide accounts de post wordt opgehaald en gestuurd. Succes