Is er een site waar je gratis de nieuwste films kunt kijken op je Ipod Touch?

Net zoiets als op de computer www.moviewatch.in daar kun je potc 4 al kijken helemaal gratis online zonder iets te downloaden. Alleen dat kan mn Ipod niet aan, dus is er een site waar je online films kunt kijken (gratis) op je Ipod? Bvd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

nee, en deze site installeert btw allemaal spy en malware. Niets is gratis. Je betaalt altijd, alleen vaak niet met geld. Door dat soort sites geef je jezelf in principe op voor deelname aan botnets etc. Nooit doen dus.

Film kijken? Ga naar de bios, videotheek of kijk gewoon tv.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar www.eumovies.eu of ond-films.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor je iPod touch kan dat niet, maar je kan het wel doen via YouTube door bijvoorbeeld de naam van de film en dan er achter part 1, te zetten.. soms staan er hele films in stukjes op Youtube. ;) Veel kijkplezier!