Wat is de website om 2 nummers elkaar te laten bellen?

Een tijdje geleden met wat vrienden een site gevonden die 2 nummers naar elkaar liet bellen, als in de verwarring van:
Persoon 1: jij belt mij
Persoon 2: nee jij belt mij!

Korte uitleg van wat ik precies bedoel met de vraag
Alvast dank jullie wel!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
6.3K

Antwoorden (2)

Dit komt mij vaag bekend voor . Lees het volgende :

Bij het opnemen van de telefoon door het slachtoffer blijkt het niet helemaal duidelijk te zijn wie er gebeld heeft. Vervolgens komt er een heel verwarrend gesprek over wie nu eigelijk wie gebeld heeft. En wie is dat dan toch aan de andere kant van de lijn? Jouw slachtoffer zal het waarschijnlijk nooit weten !

Te vinden op foplijn.nl

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet wat je bedoelt! VoipBuster waarschijnlijk: http://www.voipbuster.com/nl/index.html. Je kan daar een 'testgesprek' laten uitvoeren tussen twee vaste telefoonnummers binnen Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij vraagt slechts om de mogelijkheid, VoipBuster biedt die mogelijkheid. Hoe de vraagsteller hiermee omgaat is zijn zaak, ik neem aan dat VoipBuster ook zelf maatregelen heeft genomen tegen eventueel misbruik.