Ik heb opeens IE 9, maar het bevalt slecht, het is sloom en mijn hele computer wordt er traag van. Hebben meerdere mensen dit, of ligt het aan mij?

Vanochtend had ik opeens IE 9, en /zie titel/. Ligt het aan mijn computer of hebben meerdere mensen dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Bij mij is het ook vrij traag, dus ik gebruik nu gewoon Google Chrome. Werkt veel sneller!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het viel mij op dat de eerste dagen IE9 traag was met het opbouwen van pagina's. Na een dag of 3 was het over. Misschien moeten er opnieuw cookies worden opgebouwd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IE is bij mij ook niet de snelste, gebruik een andere browser, Google chrome en safari zijn aan te raden.