als je een bepaald product geselecteerd hebt, dan staat er al bij: Voor 21.00 uur besteld is de volgende dag in huis.

Dit geldt niet voor alle producten.

Bol is trouwens niet kinderachtig met verzendkosten. Je hoeft slechts 1x 1,95 te betalen, maar als het ene product wel aanwezig is en de andere 4 dagen duurt, dan krijg je het ene de volgende dag en het andere 4 dagen later, zonder extra verzendkosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heerlijke webshop :)))
+1

Andere antwoorden (6)

Nee, alleen als het erbij staat en alleen op werkdagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij sommige producten staat een langere levertijd aangegeven die soms bij bepaalde Engelstalige boeken kan oplopen tot een week. Het is belangrijk hier alert op te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alleen as het er zo staat bij dat product.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, soms als je iets besteld om 20:00 krijg je het 2dagen daarna pas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je voor 22.30 uur besteld op een werkdag en het leverbaar is, dan wel en anders moet je nog ietsje langer wachten. Vaak is het er eerder dan op de site staat trouwens (behalve als dat de volgende dag is).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal klopt dat wel maar ik heb ook weleens gehad dat ik een boek voor iemands verjaardag had besteld. Dat kun je d via de cadeauservice dan bij die persoon laten bezorgen.
Na een week of 2 was het boek er nog niet en heb ik de bestelling geannuleerd. Het boek bleek opnieuw gedrukt te worden. Je kunt overigens wel op de site zien op je bestelling al verzonden is. De cadeauservice, waarvoor je 45 cent extra moet betalen voor een mooi papiertje en een berichtje kunt bijvoegen werkt overigens lang niet altijd. Ik vind de service van Bol.com overigens over het algemeen wel heel goed. Stuur je hen een mailtje dan krijg je meestal binnen een paar uur antwoord.

Toegevoegd na 1 minuut:
d moet natuurlijk dat zijn.