hoe maak je zelf site zoals hyves? en hoeveel gaat dit kosten?

hoe moet dat?
geef a.u.b alle manieren door..

Toegevoegd na 7 minuten:
het kan zowiezo geen 100,000,- zijn want zo begon die maker ook niet ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1K

Antwoorden (6)

Hyves is uiteraard custom made.

Er bestaan geen scripts voor maak je geen illusies. Ik denk dat je toch gauw 100.000 euro kwijt bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die eene jeroen die begon toch ook niet gelijk met 100.000,-?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet over welke Jeroen je het hebt, maar ga er maar vanuit dat hij veel verstand van programmeren had, dan word het idd een stuk goedkoper.
Heb je daar geen of weinig verstand van dan zal ik er niet eens aan beginnen maar gewoon mensen inhuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeroen was de oprichter van Hyves.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou je moet het je als volgt voorstellen:
Als je geen enkel verstand hebt van het bouwen van een website kost het inderdaad erg veel geld. MAAR, kun je het zelf ook heel goed, dan hoef je niemand in te huren, en dan is het veel minder duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de TS het zelf heel goed kan, had hij deze vraag niet gesteld, denk je wel? ;)
Je hebt een flinke zak geld nodig om zoiets te beginnen, o.a het huren / kopen van een aantal servers, het inhuren van specialisten die het voor je kunnen programmeren en onderhouden etc etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij bestaan er geen hulpsites voor dit...
nope, dit zal je helemaal uit je zelf moeten maken ben ik bang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zelf kan programmeren alleen een server.
Zoniet, er zijn een aantal mensen die een Socialnetwork source aanbieden voor een betaalbare prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft überhaupt geen zin een website zoals Hyves te maken. Aangezien het concept er al lang is en dus moeilijk aan zal slaan.

Ga maar uit van heel veel geld. Servers, HTML & CSS-, PHP- en eventueel Javascript- en ASP- programmeurs. Daarnaast heb je voor de vormgeving nog een designer nodig die zijn ook niet goedkoop. denk dat 100.000 nog geen eens een gek idee is...

Als jij vrienden hebt die kunnen programmeren, zoals dat bij Hyves waarschijnlijk is gegaan, dan begin je gewoon met een domeintje en dan verder werken.

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een rare antwoorden hier zeg.

Het antwoord is Buddypress. installeer het cms wordpress met buddypress. helemaal gratis en weinig ervaring vereist
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan heb jij het over rare antwoorden? haha Ga eens op onderzoek uit wat scripten betekend.