Waarom kan ik niet op hyves op mijn mobiel?

Ik heb sinds kort internet op mijn mobiel en ik kan op elke site gaan maar behalve op hyves. Als ik me inlog, dat komt er te staan: ''fout in cerfitikaat, Door gaan?'' Dan klik ik op'' Ja'' en dan gebeurt er helemaal niks. weet iemand wat dit betekend?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ooh ik heb dat fout gebeuren ook en als ik op ja druk doet hij het wel! Ik denk dat het aan je mobiel ligt! Misschien f naar de telefoonwinkels en vragen wat je er aan kan doen! :-) succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens langs bij de je gsm operator ...