welke genre van internet spelletjes zijn nu populair?

2 jaar geleden waren dat casual games. Maar nu?
En welke site kun je die trend spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je echt browsergames of ook spellen die je mbv een internet connectie met elkaar kan spelen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo iets, ja!

Het beste antwoord

Shooters en adventure games. Minecraft.net en crossfire.z8games.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zijn adventure games weer aan het opkomen? Heb je een leuke link van een online adventure?

Andere antwoorden (2)

Angry birds,

Je hebt alleen wel een webbrowser nodig die html 5 ondersteund, bijvoorbeeld Chrome of IE 9
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je en FF doet het ook!
Casual games en dan vooral social network gerelateerde games farmville bijvoorbeeld. MMORPG's zoals WoW zijn ook nog steeds mateloos populair.