Wat kost het om een webwinkel te beginnen?

Waar moet je om denken, en wat kost het om alleen de webwinkel zelf te beheren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil wel veel zelf doen, webpage in ieder geval. Php weet ik niks van. Dus denk dat ik voor de webwinkel wel wat hulp nodig heb. Maar verder wil ik eerst heel veel zelf leren/doen.
Gratis webwinkel kan ook, alleen erg jammer van de reclames en toch wel de weinig mogelijkheden. Ik wil het dan ook wel graag professioneel. Veel voor weinig dus ;) Maar wie wil dat niet.
Ik besef me heel goed dat investeren uiteindelijk een must is, maar ik ben meer pols hoogte aan het nemen zonder in het diepe te springen.

Het beste antwoord

Inschrijving bij de KvK voor de legaliteit
Aanmelden bij iDeal, Mollie, Xib voor de betalingen online
Maken van specifieke algemene voorwaarden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit kan gratis, Jawel, het is mogelijk om met een gratis webwinkel van mijnwebwinkel direct online te gaan. Dat kan omdat de geavanceerde software van mijnwebwinkel dit mogelijk maakt. U kunt, zonder dat u daar zelf de technische kennis voor in huis heeft, zelf uw artikelen plaatsen in de gratis webwinkel.

http://www.mijnwebwinkel.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hosting kan voor 100 euro per jaar. Als je daarna je shop laat maken, kost het misschien 2500 euro. Tenminste dat kosten www.wificentre.nl