sommige 0800 nummers kan je niet mobil bellen, en op het net is er een lijst, alleen weet ik niet meer waar.

Het maakt niet uit of het gratis is, maar sommige 0800 nummers kan je niet bellen, bv op me werk niet en mobiel ook niet (?) en een jaartje of twee geleden ben ik zo'n lijst tegen gekomen, alleen weet ik nu niet meer hoe ik er toen gekomen ben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.1K

Het beste antwoord

Hier:

http://forum.curacao.nl/viewtopic.php?t=2636

of deze:

http://www.0900vervanger.nl/gratis-nummers/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij kan een bedrijf zelf enkele nummers blokkeren.
Op mijn vaste werktelefoon kan ik geen 0800 en geen 0900 nummers draaien. Op mijn werk mobiel is het aantal geblokkeerde nummers minder groot.

Ik denk niet dat er een algemene lijst bestaat die voor alle bedrijven geldt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De site vraagalex.nl heeft een lijst van betaalde 0900-nummers geindexeerd en een gewoon regionaal vast telefoonnummer voor gevonden. Even lid worden en je hebt toegang tot die lijst.