hoe kan je geschiedenis bij internet explorer wissen voor altijd

en niet dat die het wist en dat die weer overnieuw begint met geschiedenis onthouden

maar met wissen bedoel ik ook dat er geen suggesties staan als ik de G typ

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

De genoemde suggestie wordt "auto aanvullen genoemd Dit kun je uitschakelen in de internet opties. Op het tabblad inhoud vind je de knop instellen van auto aanvullen.
Daarnaast kent zowel explorer als Firefox het zogenaamde in private surfen. Hierbij worden geen enkele gegevens van de surfsessie vastgelegd. Hierbij is geen geschiedenis te achterhalen. Deze functie is te vinden in dezelfde internet opties op het tabblad privacy

Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

CTRL+Shift+P

Instellingen die worden verwijderd (het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen is ingeschakeld)

Browsegeschiedenis, tijdelijke internetbestanden, cookies, formuliergegevens en opgeslagen wachtwoorden
Opgegeven URL-gegevens en menu-uitbreidingen
InPrivate-filtergegevens
Lijst met onlangs gebruikte items in Explorer

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook ccleaner downloaden die haalt alle geschiedenis en cookies weg.
Jevkunt ook instellen dat elke keer als je je pc opstart hij alle geschiedenis weg haalt.
Je kan niet instellen dat hij helemaal geen geschiedenis onthoud.