Daar zal een avatar, een profielplaatje mee bedoeld worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk nieuwe profielfoto, zegmaar dat plaatje wat je eropzet met een foto van jezelf oid. Ava lijkt mij namelijk een afkorting van avatar, wat een digitaal beeld van jezelf is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ava is inderdaad dat plaatje dat aan de account gekoppeld is. Meestal een fotootje van de persoon, of logo van de instelling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat betekent volgens mij dat iemand een nieuwe profiel foto heeft.