Hoe kan je gemakkelijk op Marktplaats zoeken wat er allemaal in je wijk te koop wordt aangeboden? (Zie uitleg)

Als ik via "kijk in mijn wijk" op postcode zoek dan zie je globaal wat er in je wijk aan producten wordt aangeboden. Maximaal 100 aanbiedingen. Er zijn natuurlijk veel meer dan 100 producten die worden aangeboden.
Het valt mij op dat het ene moment als ik in mijn wijk kijk er bijvoorbeeld 1 aanbieder in mijn straat zit en een half uur later krijg ik meerdere aanbieders te zien. Gezien het tijdstip van plaatsen van díe advertenties (die ik de tweede keer zie) had dit er bij mijn eerste zoekopdracht ook uit moeten komen. Waarom krijg ik niet alles te zien en hoe lukt dit mij wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
8.8K

Antwoorden (2)

Ik gebruik daarvoor in het zoekveld de code 'zipcode:postcode'

Zonder haakjes, en op postcode de vier cijfers van jouw postcode.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je boven in de pagina een zoekterm ingeeft kan je daarnaast ook je postcode invoeren. Als je daarna bij afstand 3km selecteert krijg je een aardig beeld van wat er van het gezochte product wordt aangeboden in je wijk