Ik heb een filmpje van 19 minuten, die 100 mb groot is. Waar kan ik deze uploaden?

niet bij youtube

Toegevoegd na 14 minuten:
NOTE: Het gaat niet om de grootte, maar om de tijd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Het beste antwoord

Vimeo.com. Het is wel een soort YouTube, maar je kan ook instellen dat je filmpjes privé moeten zijn (en ook af te schermen met een wachtwoord) als het daarom gaat.

Toegevoegd na 20 minuten:
Op je toevoeging, als je nooit iets verkeerds gedaan hebt op YouTube kun je ook gewoon filmpjes langer dan 15 minuten uploaden (volgens de bron).

Zelf heb ik ook wel eens een filmpje van 30 minuten geüpload bij YouTube, waarbij ik de melding kreeg dat mijn account sindsdien ingesteld is om ook lange filmpjes te kunnen uploaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan bij yt ook ;)

Andere antwoorden (4)

Misschien op tinypic? Ik weet niet hoe groot het mag zijn, je kunt het proberen:
http://tinypic.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar zijn sites voor waar je zoveel kunt uploaden als je nodig hebt. Je kan het bestand ook omzetten in een avi bestand (daar wordt het veel kleiner van vaak) en het vervolgens uploaden op YouTube. Een converteersite is bijvoorbeeld www.zamzar.com

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan bij mijnbestand, ongeveer hetzelfde als mijnalbum.
Het is alleen voor privégebruik, dus niet zoals youtube
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou anders ook het filmpje door de helft kunnen doen en dan op youtube zetten... maar dat is natuurlijk wel minder mooi dan hem helemaal in een keer er op hebben.