Mijn draadloos internet gaat niet ver, hoe oplossen?

Mijn draadloos internet werkt, maar het gaat maar enkele meters ver (ong 4 meter). Natuurlijk wil ik dat het verder gaat, maar hoe moet ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Maak een kommetje met alufolie. Plaats deze kom om de antenne heen (houdt wel afstand). Dit aan de zijde/richting waar je het signaal niet gebruikt dus weglekt.
Klinkt misschien raar, maar bekijk de bijgesloten video maar eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Google eens op 'extender'! Dit apparaatje vangt het zwakke signaal op en versterkt het...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien dat de plaats van je router niet goed is storende invloeden als boxen met magnetische velden in de buurt ?
veel metaal ?
de antenne zit niet goed vast

of dat je antenne in je laptop los zit ?
ik denk eigenlijk het laatste
probeer eens een ander laptop om te kijken of je daarmee verder kan reiken
als je een gsm met wifi hebt kun je het daar ook mee testen?
vaak zit er aan de wifi kaartje in de laptop en soort antenne draad ingebouwd in het frame als die los zit dan wil de de ontvangst zeker verminderen
capthavoc